Ik ook! Heb hem net besteldKeyser schreef:Nice, ben benieuwd naar je bevindingen.omeCoffee schreef:Perfect. Die moet ik ook hebben! Eens kijken of ik dan rechtstreeks in het filtermandje kan malen. Ruimte onder de philos is 10cm.

Ik ook! Heb hem net besteldKeyser schreef:Nice, ben benieuwd naar je bevindingen.omeCoffee schreef:Perfect. Die moet ik ook hebben! Eens kijken of ik dan rechtstreeks in het filtermandje kan malen. Ruimte onder de philos is 10cm.
Het ding net ontvangen. Alleen de naked past erop maar de uitloop van de dubbele is te breed en past niet in de twee uitsparingen daarvoor.omeCoffee schreef:Ik ook! Heb hem net besteldKeyser schreef:Nice, ben benieuwd naar je bevindingen.omeCoffee schreef:Perfect. Die moet ik ook hebben! Eens kijken of ik dan rechtstreeks in het filtermandje kan malen. Ruimte onder de philos is 10cm.
Oh sukkel! Verkeerde maat gekocht! Zie ik nu pas…omeCoffee schreef:Het ding net ontvangen. Alleen de naked past erop maar de uitloop van de dubbele is te breed en past niet in de twee uitsparingen daarvoor.omeCoffee schreef:Ik ook! Heb hem net besteldKeyser schreef:Nice, ben benieuwd naar je bevindingen.
Hij gaat terug. Als iemand nog iets wil weten qua afmetingen oid, laat het dan even weten.
Slechts 6 seconden maar wel leuk!
Ik heb de juiste maat nog niet besteld want levering wordt nu toch past na de kerst. Dus even geen haast.Frup schreef:Ik heb zo’n Tough holder. Erg praktisch door het verstelknopje. Zodat de portafilter recht kan worden gesteld. Die Tough ziet er echter wat lomp uit.
Ik moet zeggen dat de Normcore esthetisch fraaier lijkt op de foto’s. Op één foto lijkt een LM portafilter te zien. De LM handgreep heeft een lichte hoek, waardoor die wellicht ook scheef in de houder zou liggen?
Heeft OmeCo inmiddels de juiste besteld? Hoor ook graag je ervaringen.
Volgens mij maakt het niks uit of die beetje scheef staat. Maalsel moet erin vallen en dan moet het netjes verdeeld worden. Of het beetje scheef staat is niet belangrijk zolang het maar niet eruit valt.Frup schreef:Ik heb zo’n Tough holder. Erg praktisch door het verstelknopje. Zodat de portafilter recht kan worden gesteld. Die Tough ziet er echter wat lomp uit.
Ik moet zeggen dat de Normcore esthetisch fraaier lijkt op de foto’s. Op één foto lijkt een LM portafilter te zien. De LM handgreep heeft een lichte hoek, waardoor die wellicht ook scheef in de houder zou liggen?
Heeft OmeCo inmiddels de juiste besteld? Hoor ook graag je ervaringen.
Terug naar “Leuk en interessant”