Zo herkenbaar dit. Ik heb dit een tijd met luidsprekers gehad. Nooit helemaal tevreden en altijd weer doorzoeken en luisteren. 15000 Euro uitgeven en nog niet tevreden.cosss schreef:Het is toch vaak emotie zo'n apparaat. Sinds 2016 in bezit van een Londiunium-R(L-R) en toch elk jaar begint het weer te jeuken naar iets anders.
Begin dit jaar zowel de Mini als de GS3 naast elkaar geprobeerd. Omdat ik vaak light tot medium roasts gebruik, had ik op de Mini vrij snel last van channeling. Uiteindelijke kreeg ik de extractie wel goed, maar kost even wat moeite om extra goed op je workflow te letten. Iets wat bij de GS3 en L-R toch wat makkelijker gaat. Was wel echt onder de indruk van de GS3, maar vindt het apparaat niet zo mooi om te zien en daarom laat ik deze voorlopig staan. Maar de kans is groot dat deze er nog wel komt
Met andere woorden: gewoon kopen waar je, je goed bij voelt. De kans is groot dat je na een tijdje toch weer hele dagen het web afstruint opzoek naar iets anders
Uiteindelijk knop om gezet, high-end er uit en middenklasse er in. Geen forums meer bezocht en al jaren rust en tevredenheid met wat er nu staat.
Ik zie wel paralellen met dure koffiemachines. Zoeken naar een paar procenten verbetering terwijl 90% van de mensen al heel graag zouden willen hebben wat jij al hebt.
Maar ja, een man moet natuurlijk ook gewoon een hobby hebben. Iets met een stekker er aan. Of een uitlaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk