Re: Aankoop Honne Hedone (is een Titan grinder nodig?)

32
bobbee schreef: ma 16 jan 2023, 11:01
fransg schreef:
bobbee schreef: zo 15 jan 2023, 22:36 Nee geen slagen terug en ook geen wormgear.

Filmje gevonden.

Dat klinkt toch wel alsof er wijzigingen zijn doorgevoerd.
Niet noemenswaardig in mijn optiek of wel?
Dit zijn twee dingen dien we nu ineens weten, we weten niet wat er allemaal meer is gewijzigd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

33

baggerman schreef:Sinds gisteravond weer terug in het land. De maler staat er mooi bij naast de LR. Ik zal binnenkort nog wat videos maken. Voor nu wat fotos. De bananenplant heeft het wat zwaar gehad ;). Ben erg blij met de maler tot nog toe. De maling is zeer consistent en vindt het geluid wel meevallen. Alleen de vingers van de klem vind ik iets ruim voor de porta.

Er zijn inderdaad aanpassing tov het 2018 (dat was Bobbee’s jaar geloof ik) model. alle aanpassingen kunnen ook op de oudere malers worden toegepast. Mochten er vragen zijn hoor ik het wel!
Mooi! Geniet ervan.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

35
Alabaster schreef:Bobbee, wat voor bakje gebruikte jij in het filmpje om de koffie op te vangen? Ik heb een superkop als espressoapparaat en de portafilters daavan hebben geen uitstulpsels aan de zijkanten. Dat maakt het opvangen van het maalsel wat lastig.
Dat is een trechter van ik meen een glazen fles voor water oid. Volgens mij van Eva Solo.

Edit;
Even opgezocht.

https://cookinglife.nl/eva-solo-fridge-karaf-1liter/
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!