Re: Faema defect

31
@3aan schreef:
grad schreef:Is deze van die gast ,die er 2 te koop had ?
Mooi ding !
Ja echt een mooie molen, zeker gezien die tegenvaller die hij had met die hobbymolen, zijn we samen even wezen halen, alleen had ik de pech dat m'n auto even stevig in de stress raakte, massa vliegwiel oid kaduuk, kost meer dan een nieuwe K30 vario :x

Ik zal m'n dubbele maar te koop zetten dan kan ik de reparatie voor een groot deel betalen :(

Maron baalde ervan, maar dat hoeft helemaal niet, als het nu niet had gebeurt dan toch wel morgen oid.

Adriaan

Afbeelding
Zo is het Adriaan heb nu een mooie molen nogmaals dank. En ja dat met je auto was zeker minder. Met de molen ben ik blij iniedergeval. Ben al even aan het proberen geweest, maar het is niet zomaar geregeld. Het laatste bakkie smaakte dan wel lekker, dus het begin is er.

32
@3aan schreef:
Mooi ding !
Ja echt een mooie molen, zeker gezien die tegenvaller die hij had met die hobbymolen, zijn we samen even wezen halen, alleen had ik de pech dat m'n auto even stevig in de stress raakte, massa vliegwiel oid kaduuk, kost meer dan een nieuwe K30 vario :x

Ik zal m'n dubbele maar te koop zetten dan kan ik de reparatie voor een groot deel betalen :(

Maron baalde ervan, maar dat hoeft helemaal niet, als het nu niet had gebeurt dan toch wel morgen oid.

Adriaan

Afbeelding

34
Eerst de maler, daarna de auto en nu de computer? ;)
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

36
maron schreef:
@3aan schreef:
Mooi ding !

Adriaan

Afbeelding
Balen van je auto.

Ik zoek nog een enkele K30 gebruikt, dus doe mij de linker helft maar :) Geintje.. (Zoek er wel één als de prijs mooi is)

Hoop dat de schade mee valt me je auto.