Midas schreef:Spironski schreef:
Wij doen dit allemaal gratis, en mogen dus ook wel wat van die ander verwachten.
Ik denk dat jij je daar dus vergis.
Verder is belangrijk dat niet iedereen hier koffie gek is en/of wil worden.
Midas, ik begrijp je niet, kan je uitleggen waarin ik me dan vergis?
Ik ben het met je eens (en met R&B) dat niet ieder koffie
gek hoeft te zijn om hier te mogen posten. Ik weet niet eens of ik mezelf daartoe reken (vrienden waarschijnlijk wel

).
Er zijn allicht genoeg normale mensen die een probleem hebben met hun machine en dan op zoek gaan naar een oplossing, om vervolgens hier uit te komen. Ik vermoed tegelijkertijd dat het meestal mensen met een superautomaat zullen zijn die niet over koffie willen willen discussiëren, maar gewoon een oplossing voor hun probleempje.
Als je al zo gek bent om een Semi aan te schaffen met maler......, ben je dus toch al een beetje een (koffie-)gek. En ja: er zijn ook mensen met een Superauto die wèl zeer geïnteresseerd zijn in koffie.
Maar het is de opzet -en daarmee ook een mogelijk probleem- van dit forum, dat het een breed koffiepubliek wil bedienen en enthousiasmeren. Van ongeïnteresseerde superautomatengebruiker tot hardcore thuis brandende vintage leverlover.
Die twee groepen bewegen zich bijna in twee verschillende universums, en dat wil nog wel eens botsen. Dan krijg je een soort Oerknal, en dat maken we dus helaas zo nu en dan mee.
Oplossing zou zijn om het bestaan van dat andere universum te erkennen en te respecteren en een botsing proberen te vermijden.
"Resistance is futile, you will be assimilated" gaat hier niet op

.