Re: Man en mes

341
Mooie verzameling, nog 1 erbij en je kan 14 dagen lang wisselen per dag van mes :) Ik durf mij niet te scheren met zo'n blad, is kwestie van leren denk ik want het schijnt dat het gladder word dan met een gilette of andere soortgenoten waar men een verwisselbaar ding op zet.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

343
mutsje schreef: zo 19 jan 2020, 11:22 Mooie verzameling, nog 1 erbij en je kan 14 dagen lang wisselen per dag van mes :) Ik durf mij niet te scheren met zo'n blad, is kwestie van leren denk ik want het schijnt dat het gladder word dan met een gilette of andere soortgenoten waar men een verwisselbaar ding op zet.
Doe dat al een jaar of 25.Dat werkt zeer fijn.

344
cremalover schreef:Fields!!!
Die scène met het biljarten.Ook legendarisch.
Klopt, met de kromme keu. Dan heb je ook nog "The dentist", "My little chick-a-dee", etc. Overigens als je dit leuk vind, is er ook nog een andere vooroorlogse duits-beierse komiek, Karl Valentin. Dat schijnt nog leuker te worden als je het Beiers dialekt kan verstaan, wat ik niet doe. Maar met ondertiteling ook erg leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

345

gilleko B. schreef:Overigens als je dit leuk vind, is er ook nog een andere vooroorlogse duits-beierse komiek, Karl Valentin. Dat schijnt nog leuker te worden als je het Beiers dialekt kan verstaan, wat ik niet doe. Maar met ondertiteling ook erg leuk.
Mijn held! Samen met Liesl Karlstadt een ware genot
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

350
Heb op zolde nog een K bar liggen. Vreselijk illigaal, net als dat US ding hierboven.

Gisteren mijn Tojiro yanagabi (Sashimi) 21cm white steel opgehaald. Fabrieksaf goed scherp maar gaat wel wetstenen over. Nieuwe besteld via amazon.de.
doosje :) Het mes Logo van mes ;) Test op harde appel omdat ik niks anders voorhanden had.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven