Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

373
bobbee schreef:Op krachtstroom?
220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

374
@3aan schreef:
220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.
Je moet nog een schudder net zeven kopen zodat je gradaties meel kunt maken met variaties in ballaststoffen.

Re: RE: Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

375
cremalover schreef:
@3aan schreef:
Je moet nog een schudder net zeven kopen zodat je gradaties meel kunt maken met variaties in ballaststoffen.
Moet dat?

Re: RE: Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

378
@3aan schreef:
cremalover schreef:
@3aan schreef: 220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.
Moet dat?
Je hebt een (semi) professionele graanmolen gekocht.Als je kunt zeven kun je meel gaan verkopen.
Nadeel van malen is dat je altijd volkoren graan hebt.Super gezond maar als je dat puur gebruikt krijg je zwartbrood.

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

380
cremalover schreef:
@3aan schreef:
cremalover schreef:
Moet dat?
Je hebt een (semi) professionele graanmolen gekocht.Als je kunt zeven kun je meel gaan verkopen.
Nadeel van malen is dat je altijd volkoren graan hebt.Super gezond maar als je dat puur gebruikt krijg je zwartbrood.
Heb je nog verdere tips aangaande deze maalmaterie?