Re: gespot
3771Buitenkansen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Reverse french press. Voor 350 euro zeker?fransg schreef: di 19 dec 2023, 16:44 https://www.youtube.com/watch?v=NzYVPsX6G6M
Nog net voor de kerst!
Ik denk dat het wel wat meer zal kosten.
Je beschrijft letterlijk jezelf...fransg schreef: di 19 dec 2023, 17:15 Dit lijkt me een apparaat voor fijnbesnaarde mensen en die zijn doorgaans welgesteld.
Zo'n bedrag doet tenminste recht aan het waardevolle van een juiste bereiding door vaardige thuisbarista's met weinig omhanden voor wie geld geen rol speelt.
Haha erg mooi verwoord Fransfransg schreef: di 19 dec 2023, 17:15Ik denk dat het wel wat meer zal kosten.
Dit lijkt me een apparaat voor fijnbesnaarde mensen en die zijn doorgaans welgesteld.
Die waarderen het extra als zo'n mooi vormgegeven apparaat niet ter beschikking wordt gesteld aan om het even wie €350 heeft.
Ik gok erop dat het richting €750 gaat inclusief verzending.
Zo'n bedrag doet tenminste recht aan het waardevolle van een juiste bereiding door vaardige thuisbarista's met weinig omhanden voor wie geld geen rol speelt.
YES!
Terug naar “Leuk en interessant”