Re: gespot

3774
robinfcb schreef: di 19 dec 2023, 17:01 Reverse french press. Voor 350 euro zeker? :lol:
Ik denk dat het wel wat meer zal kosten.

Dit lijkt me een apparaat voor fijnbesnaarde mensen en die zijn doorgaans welgesteld.

Die waarderen het extra als zo'n mooi vormgegeven apparaat niet ter beschikking wordt gesteld aan om het even wie €350 heeft.

Ik gok erop dat het richting €750 gaat inclusief verzending.

Zo'n bedrag doet tenminste recht aan het waardevolle van een juiste bereiding door vaardige thuisbarista's met weinig omhanden voor wie geld geen rol speelt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3775
fransg schreef: di 19 dec 2023, 17:15 Dit lijkt me een apparaat voor fijnbesnaarde mensen en die zijn doorgaans welgesteld.

Zo'n bedrag doet tenminste recht aan het waardevolle van een juiste bereiding door vaardige thuisbarista's met weinig omhanden voor wie geld geen rol speelt.
Je beschrijft letterlijk jezelf...

:D
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

3776
ErikvW schreef: di 19 dec 2023, 17:17 Je beschrijft letterlijk jezelf...
:D
:lol:

Zou het?

Ik heb het goed, bezit weinig, geen huis, heb twee stoelen, leef spaarzaam waardoor ik altijd wat overhoud maar de koffiemaker van de video heeft op mij geen aantrekkingskracht.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3777
fransg schreef: di 19 dec 2023, 17:15
robinfcb schreef: di 19 dec 2023, 17:01 Reverse french press. Voor 350 euro zeker? :lol:
Ik denk dat het wel wat meer zal kosten.

Dit lijkt me een apparaat voor fijnbesnaarde mensen en die zijn doorgaans welgesteld.

Die waarderen het extra als zo'n mooi vormgegeven apparaat niet ter beschikking wordt gesteld aan om het even wie €350 heeft.

Ik gok erop dat het richting €750 gaat inclusief verzending.

Haha erg mooi verwoord Frans :lol:
Ik heb me ingeschreven ;)
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64

3778
fuel schreef: wo 20 dec 2023, 18:36
Haha erg mooi verwoord Frans :lol:
Ik heb me ingeschreven ;)
YES!

;)

Ik verheug me op je ervaringen

En het is ook fijn voor degene die 'm over een poosje mag overnemen