Re: Nieuwe aanwinst: Rancilio Silvia
41Frans kan het kloppen dat dirossi die funnel samen met jou ontworpen heeft? Hij vertelde dat hij samen met iemand van het forum eraan had gewerkt. Zelf heb ik hem gekocht na het zien van een foto van jou.
Bobbee heeft het ontwerp gemaakt, kan die heel mooi in een ontwerp programma.Keyser schreef: di 02 mar 2021, 18:58 Frans kan het kloppen dat dirossi die funnel samen met jou ontworpen heeft? Hij vertelde dat hij samen met iemand van het forum eraan had gewerkt. Zelf heb ik hem gekocht na het zien van een foto van jou.
Is het mogelijk dat Bobbee of iemand anders die die funnel heeft een foto daarvan te posten?fransg schreef:Bobbee heeft het ontwerp gemaakt, kan die heel mooi in een ontwerp programma.Keyser schreef: di 02 mar 2021, 18:58 Frans kan het kloppen dat dirossi die funnel samen met jou ontworpen heeft? Hij vertelde dat hij samen met iemand van het forum eraan had gewerkt. Zelf heb ik hem gekocht na het zien van een foto van jou.
Ik kan niks ontwerpen
Uiteraard! Geen copyright.fransg schreef:Ik heb Bobbee's PDFs ervan teruggevonden, maar wacht even tot/of hij ze zelf post of OK geeft dat ik ze post.
Ik heb juist een randje gemaakt wat in het bakje valt zodat er geen koffiemaalsel op de rand van het filterbakje blijft liggen wat tussen ring en filterbakje kan komen na roeren. Dat zou mij meer storen dan de kleine afdruk langs de rand.gilleko B. schreef:Dank mooi glanzend rvs van DeRossi. Het zou mooi zijn als de funnel naadloos op de rand van het mandje rust of valt. Dan glijdt al het maalsel terug in het mandje zonder dat daarvan een deel achterblijft in een randopening.