Re: Reviseren/repareren BFC Levetta Junior Plus [verplaatst]
42Super mooi gedaan, was leuk om mee te lezen! Succes en we hebben nog contact over de e61 thermometer onderdelen die ik over heb.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
43Thanks allen! Machine heeft zich de eerste dagen goed gehouden 

44Mooi gedaan zeg, petje af!
Geniet van je mooie machine.
De koffie is vast extra lekker nu.
Geniet van je mooie machine.
De koffie is vast extra lekker nu.

Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
45Ik ben nu bezig met exact hetzelfde project, niet omdat het element kapot was maar wegens (ernstige) vervuiling.
Dit forum heeft me ontzettend geholpen!
Ik heb nog wel een vraagje: ik kom er niet uit of deze machine een doorbrand beveiliging heeft. Kan ik de machine straks zorgeloos aanzetten of moet ik het element van het stroom halen / de boiler handmatig vullen(door een level sensor eruit te halen). Wie kan mij het antwoord hierop geven?
Dit forum heeft me ontzettend geholpen!
Ik heb nog wel een vraagje: ik kom er niet uit of deze machine een doorbrand beveiliging heeft. Kan ik de machine straks zorgeloos aanzetten of moet ik het element van het stroom halen / de boiler handmatig vullen(door een level sensor eruit te halen). Wie kan mij het antwoord hierop geven?