Onzin, fabrikanten geven een SRP en een MAP maar kunnen die juridisch niet handhaven, dat de Duitsers zich daar niet aan houden heeft alles te maken met het feit dat ze in een vijver van 83miljoen vissen i.t.t 16miljoen Nederlanders. Vrijwel alles is iets goedkoper in Duitsland dan in Nederland.
Re: Advies voor een volgende machine
52Ah, ja, dat had ik dan weer niet meegenomen, dat scheelt natuurlijk wel enorm, heb alleen wat moeite met de afkortingen:Pti schreef: ma 12 sep 2022, 14:50Onzin, fabrikanten geven een SRP en een MAP maar kunnen die juridisch niet handhaven, dat de Duitsers zich daar niet aan houden heeft alles te maken met het feit dat ze in een vijver van 83miljoen vissen i.t.t 16miljoen Nederlanders. Vrijwel alles is iets goedkoper in Duitsland dan in Nederland.
SRP - Shelf Ready Packaging (SRP) (hmm zal het niet zijn) - 1: Signaal herkennings-partikel. 2: Signaal herkennings-proteïne (ook niet) - Standaard Ruimte Plan.. kan het ook niet zijn.
Gok - Standard Retail Price? (niet dat Google die mij aanbood, die had nog vreemdere suggesties
MAP is helemaal leuk, daar kom je niet uit via Google, Minimum Advies Prijs?
Zo leer je elke dag wat nieuws
Zijn jullie deze woensdag beschikbaar voor een demo/afhaal van een Bianca v3? En kunnen we met de auto kort bij de winkel parkeren bij jullie zaak (ik ben erg slecht ter been, loop met een rollator). En ook niet onbelangrijk, hebben jullie ze op voorraad, voor we voor jan doedel over komen zeilen
Laatst gewijzigd door RoosW op ma 12 sep 2022, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
53LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
55Juist Frans en MAP is inderdaad Minimal Advertising Price.
@RoosW Het antwoord op de rest van je vragen is ja, maar het lijkt me zinnig gewoon even rechtstreeks contact op nemen of een afspraak te maken ipv een discussieruimte op het internet daarvoor te gebruiken
@RoosW Het antwoord op de rest van je vragen is ja, maar het lijkt me zinnig gewoon even rechtstreeks contact op nemen of een afspraak te maken ipv een discussieruimte op het internet daarvoor te gebruiken
58Werkt aanstekelijk dit! Ik voel nu ook de drang een afspraak te gaan maken voor een Bianca bij het HK 
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
59Doen! Krijgt men geen spijt van. Sowieso bijzondere plek om eens te bezoeken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino