Re: Advies voor een volgende machine

51
RoosW schreef: ma 12 sep 2022, 13:48 ...Maar hier in NL nooit, prijsafspraken dus,...
Onzin, fabrikanten geven een SRP en een MAP maar kunnen die juridisch niet handhaven, dat de Duitsers zich daar niet aan houden heeft alles te maken met het feit dat ze in een vijver van 83miljoen vissen i.t.t 16miljoen Nederlanders. Vrijwel alles is iets goedkoper in Duitsland dan in Nederland.

Re: Advies voor een volgende machine

52
Pti schreef: ma 12 sep 2022, 14:50
RoosW schreef: ma 12 sep 2022, 13:48 ...Maar hier in NL nooit, prijsafspraken dus,...
Onzin, fabrikanten geven een SRP en een MAP maar kunnen die juridisch niet handhaven, dat de Duitsers zich daar niet aan houden heeft alles te maken met het feit dat ze in een vijver van 83miljoen vissen i.t.t 16miljoen Nederlanders. Vrijwel alles is iets goedkoper in Duitsland dan in Nederland.
Ah, ja, dat had ik dan weer niet meegenomen, dat scheelt natuurlijk wel enorm, heb alleen wat moeite met de afkortingen:
SRP - Shelf Ready Packaging (SRP) (hmm zal het niet zijn) - 1: Signaal herkennings-partikel. 2: Signaal herkennings-proteïne (ook niet) - Standaard Ruimte Plan.. kan het ook niet zijn.
Gok - Standard Retail Price? (niet dat Google die mij aanbood, die had nog vreemdere suggesties ;) )
MAP is helemaal leuk, daar kom je niet uit via Google, Minimum Advies Prijs?
Zo leer je elke dag wat nieuws :D

Zijn jullie deze woensdag beschikbaar voor een demo/afhaal van een Bianca v3? En kunnen we met de auto kort bij de winkel parkeren bij jullie zaak (ik ben erg slecht ter been, loop met een rollator). En ook niet onbelangrijk, hebben jullie ze op voorraad, voor we voor jan doedel over komen zeilen :P
Laatst gewijzigd door RoosW op ma 12 sep 2022, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.