Knoop door gehakt en zojuist deze besteld! https://www.bellabarista.co.uk/eureka-o ... inder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vooral dankzij de adviezen en het enthousiasme over deze molen in dit topic.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Upgrade
62Dat is vlot
! Gefeliciteerd met je aankoop. Ik zou alleen nog wel even navragen of het hier wel het nieuwe model betreft...
Strietman CT1 #83 - Eureka Olympus 75E TIN
63Heb ik gedaan. Ze hebben deze gisteren pas binnen gekregen en was het nieuwe model met de Mythos Titanium schijven.Coffee Tornado schreef:Dat is vlot! Gefeliciteerd met je aankoop. Ik zou alleen nog wel even navragen of het hier wel het nieuwe model betreft...
64Nou mooi. Ik moet helaas nog even wachten op de mijne 
65Dat was de voornaamste reden dat ik het hier besteld heb. Bij vanpommeren moest ik zeker tot half januari wachten. Deze was incl verzending ook nog iets voordeliger.
De nieuwe bij vanpommeren was toch ook met die Mythos Titanium schijven? Zo begreep ik het uit de mail van vanpommeren.
De nieuwe bij vanpommeren was toch ook met die Mythos Titanium schijven? Zo begreep ik het uit de mail van vanpommeren.
66Klopt, uiteindelijk scheelde het alles bij elkaar 10 euro. Voor mij maakte die wachttijd niet uit omdat ik toch niet thuis ben. De beperkte garantie bij Bella Barista en het vervangen van stekkers en dergelijke maakte dat ik toch maar voor van Pommeren gekozen heb. Ach ongeacht waar je 'm koopt moet het gewoon een dijk van een maler zijn dus hopelijk bevalt 'ie je goed!
67Ik ga geen kabel vervangen maar gewoon verloopstekkertje gebruiken. Geen probleem toch?Coffee Tornado schreef:Klopt, uiteindelijk scheelde het alles bij elkaar 10 euro. Voor mij maakte die wachttijd niet uit omdat ik toch niet thuis ben. De beperkte garantie bij Bella Barista en het vervangen van stekkers en dergelijke maakte dat ik toch maar voor van Pommeren gekozen heb. Ach ongeacht waar je 'm koopt moet het gewoon een dijk van een maler zijn dus hopelijk bevalt 'ie je goed!
68Dat werkt prima maar een andere stekker erop zetten is toch zo gebeurt?!
Goed dat je voor deze maler hebt gekozen

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
70Ik ben niet zo technischbobbee schreef:Dat werkt prima maar een andere stekker erop zetten is toch zo gebeurt?!