Re: Man en mes
631Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Die Wusthofs zijn denk ik ook wat ik ook cadeau zou doen aan een zus/zoon. Neem dan wel de variant zonder zo'n groot bolster. Die zijn wel een stukje duurder (door het houten handvat) maar daardoor een stuk makkelijker te slijpen. Je zou ook Global kunnen overwegen, vergelijkbare kwaliteit maar iets ander design (ligt er wat mij betreft aan of je een leuke deal voor de één of de ander tegen komt).Joste schreef: wo 02 feb 2022, 10:37 Klopt. Mijn zoon die een beginnend huishouden heeft wil ik ook een paar messen kado doen. Zit te denken aan Wusthof ikon. Hebben jullie nog suggesties?
Dank voor je tip! Dan zou die ikon serie wel geschikt kunnen zijn.Ypuh schreef:Die Wusthofs zijn denk ik ook wat ik ook cadeau zou doen aan een zus/zoon. Neem dan wel de variant zonder zo'n groot bolster. Die zijn wel een stukje duurder (door het houten handvat) maar daardoor een stuk makkelijker te slijpen. Je zou ook Global kunnen overwegen, vergelijkbare kwaliteit maar iets ander design (ligt er wat mij betreft aan of je een leuke deal voor de één of de ander tegen komt).Joste schreef: wo 02 feb 2022, 10:37 Klopt. Mijn zoon die een beginnend huishouden heeft wil ik ook een paar messen kado doen. Zit te denken aan Wusthof ikon. Hebben jullie nog suggesties?
Je zoon zal je (op termijn) dankbaar zijn.
Vind ik ook hoor. Maar daar moet je wel met iets meer aandacht mee om gaan. Daarom twijfel ik daar over.bobbee schreef:Herder! Prachtige messen.