Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

6491
gilleko B. schreef:
Joste schreef:Twee nieuwe, gemaakt mbv een Ankarsrum.
Afbeelding
Je hebt een Ankarsum, bevalt die goed?

Afbeelding
Klopt, sinds kort heb ik die. Gekregen na gedane arbeid, ik ben net gestopt. Ik ben er nog mee aan het leren/oefenen, maar het gaat steeds beter. Het is een degelijk apparaat, zonder veel toeters en bellen. Daar hou ik wel van. In ieder geval is het mij wel duidelijk geworden dat je tijdens het kneden er wel bij moet blijven en wat moet spelen met de stand van de deeghaak.
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

6492
Joste schreef:
gilleko B. schreef:
Joste schreef:Twee nieuwe, gemaakt mbv een Ankarsrum.
Afbeelding
Je hebt een Ankarsum, bevalt die goed?

Afbeelding
Klopt, sinds kort heb ik die. Gekregen na gedane arbeid, ik ben net gestopt. Ik ben er nog mee aan het leren/oefenen, maar het gaat steeds beter. Het is een degelijk apparaat, zonder veel toeters en bellen. Daar hou ik wel van. In ieder geval is het mij wel duidelijk geworden dat je tijdens het kneden er wel bij moet blijven en wat moet spelen met de stand van de deeghaak.
°Joste, Mooie topstop, ik "moet" nog 2,5 jaar
Afbeelding
.

Afbeelding

6493

gilleko B. schreef:
Joste schreef:
gilleko B. schreef:Je hebt een Ankarsum, bevalt die goed?

Afbeelding
°Joste, Mooie topstop, ik "moet" nog 2,5 jaar
Afbeelding
.

Afbeelding
Haha, ja, een topstop. Dat geeft meer tijd voor dit soort dingen. 2,5 jaar is nog even, maar het zet je soms al wel aan het denken over daarna.
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon