Re: Flair 58

81
Overigens kan je hem ook gewoon met kopen. Heb je snel door wat 6-7 bar is. Eraf kan altijd. Zo veel kost het niet extra.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

82
Nou ik had de keuze gemaakt maar nu toch ook weer niet :o
Na in winkelmand plaatsen en richting afrekenen blijkt de prijs ex btw te zijn van de Strietman.
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64

86
Zijn er al forum leden die flair 58x hebben.

Zit zelf te twijfelen nog tussen de Silvia (oude voorliefde) of Gaggia beide minimaal met oud of een flair 58

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini

87
MeZZiN schreef:Zijn er al forum leden die flair 58x hebben.

Zit zelf te twijfelen nog tussen de Silvia (oude voorliefde) of Gaggia beide minimaal met oud of een flair 58

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk
Ik ken iemand die een 58x heeft maar niet op koffiepraat actief is. Dus daar hebben we niks aan
Afbeelding

89
Ook goed de X is niet een groot verschil het lijkt me dat de 58 een prima alternatief is voor een espresso machine alleen op youtube af gaan is zo beperkt
Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini