fransg schreef:Uiteindelijk moet natuurlijk alles digitaal worden gemeten en gelogd, anders heeft het geen zin
fransg schreef:Uiteindelijk moet natuurlijk alles digitaal worden gemeten en gelogd, anders heeft het geen zin
Koolmonoxide melder heeft een verse batterij hoop ik!mutsje schreef: gas besparen dus houtkachel maar aangedonderd hmm weinig wind rook in huis..
Kan nog steeds werken hoor, lekker laten pruttelen zou ik zeggen. Bij lelijke strepen, schimmel, of vieze stank weggooien!mutsje schreef:Ik denk dat mijn beginnende starter maar opnieuw ga maken had 25gr om 25 gr via andere website. En ons huis is kouder dan 21 graden momenteel omdat de thermostaat niet boven de 20 uitkomt. Iets met gas besparen dus houtkachel maar aangedonderd hmm weinig wind rook in huis..
Ga ik doen! ik heb dit recept http://www.foodlog.nl/artikel/zuur-desem/" onclick="window.open(this.href);return false; gevolgd. Die begint met 25 om 25. Vanavond even geen brood bakken, heb nog genoeg voor morgenochtend en 's middags luxe sinterklaas lunch van de winkel.Kabouter schreef:Kan nog steeds werken hoor, lekker laten pruttelen zou ik zeggen. Bij lelijke strepen, schimmel, of vieze stank weggooien!mutsje schreef:Ik denk dat mijn beginnende starter maar opnieuw ga maken had 25gr om 25 gr via andere website. En ons huis is kouder dan 21 graden momenteel omdat de thermostaat niet boven de 20 uitkomt. Iets met gas besparen dus houtkachel maar aangedonderd hmm weinig wind rook in huis..
Die hoeft niet gevoederd te wordenfransg schreef:Koolmonoxide melder heeft een verse batterij hoop ik!mutsje schreef: gas besparen dus houtkachel maar aangedonderd hmm weinig wind rook in huis..
Top.mutsje schreef:Die hoeft niet gevoederd te wordenfransg schreef:Koolmonoxide melder heeft een verse batterij hoop ik!mutsje schreef: gas besparen dus houtkachel maar aangedonderd hmm weinig wind rook in huis..staat gewoon te weinig wind, ff hoog opstoken en trekt als tierelier. En ik stook altijd met raampje open want zo'n kachel zuigt heel veel kuubs aan zuurstof je huis uit.