De Rocket staat sinds vandaag bij mij in de keuken. Net al enkele bakjes gezet, maar dat zal nog wel even finetunen worden. Heb nog niet de smaak eruit die ik er bij de Domobar uit kreeg, maar dat komt nog wel.
Hij heeft zijn bekende pluspunten, die zal ik niet noemen want die kan je zelf wel raden, maaar mijn god hij heeft ook een nadeel. De drip-tray is zo ini mini wini tiny oekelig klein van formaat, wat een nutteloos ding is dat zeg. En dan bedoel ik niet eens dat hij zo klein van inhoud is, maar qua oppervlak. Als je een beetje schoonmaakt of de groep laat lopen, dan spettert het geheel buiten je lekbakje. Man, ze hadden dat bakje gewoon 10cm dieper moet maken naar voren toe. Nu heb ik er maar een doekje voor gelegd om het spetteren op te vangen en na elke keer het doekje maar uitwringen :S
Als je gewoon de groep laat spoelen zonder houder, dan valt het nog maar net in de lekbak, laat staan dat je een blindfilter-wiggle doet om de gasket schoon te maken, ...dan kan je je aanrecht afnemen :S