Voorstellen en een prangende hulpvraag....

1
Hoi allemaal,

Of het in dit topic moet weet ik niet maar dan krijg ik vast wel op mijn donder van iemand hier ;-)

Mijn naam is Ivo Hubbers en ik ben al jaren de eigenaar van een Saeco Odea Giro. Echter pak en beet een jaar geleden deed hij het steeds slechter. Ook na meerdere malen ontkalken was de koffie niet meer wat ik gewend was. Ik heb toen besloten het apparaat uit elkaar te halen (ja, ik heb gelukkig 2 rechterhanden) Toen heb ik de bonenmaler helemaal schoongemaakt en alles weer netjes gemaakt. Nu het probleem: Er kwam een onderdeel uitvallen en ik heb geen idee waar het uit is komen vallen. Ik heb de machine toch weer in elkaar gezet maar gevolg (ik denk van het missende onderdeel) was dat hoe sterk ik ook aangaf dat ik de koffie wilde er eigenlijk thee uitkwam. De machine is toen een jaar in de bijkeuken gestald maar nu vond ik het weer tijd om nogmaals een poging te wagen het onderdeel toch terug te plaatsen, de Senseo komt me toch de neus uit inmiddels.... Maar ik weet dus niet waar. Ik heb 2 foto's bijgevoegd in de hoop dat iemand hier me kan vertellen waar ik het zoeken moet.

Alvast mij (eeuwige) dank!
Bijlagen