Nu lees ik iets over 1:17

Dat is toch afwaswater?
Ja.cremalover schreef:Bij mij is dat 23 gram koffiebonen in en 165 gram koffie uit.
Nu lees ik iets over 1:17![]()
Dat is toch afwaswater?
Let wel.Ik vind mijn 1:7 nog aan de slappe kant.Fisherman schreef: do 23 mei 2019, 10:13 Ik vind 1:14 eigenlijk al wat aan de sterke kant maar omdat ik toch heel benieuwd ben ga ik jouw 1:7 ratio morgen eens proberen. Ik bevind me op dit moment toch in een situatie waarin ik teveel koffie hebis dat toch nog ergens goed voor.
Wat kan ik verwachten?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Dan moet je haast wel haar op je tanden hebben. Je drinkt je whiskey ook liever op "cask strength" met flinke noten van turf en rook? Dat vind ik dan wel weer lekker, ben benieuwd naar het ochtendbakkie, morgen!cremalover schreef:Let wel.Ik vind mijn 1:7 nog aan de slappe kant.Fisherman schreef: do 23 mei 2019, 10:13 Ik vind 1:14 eigenlijk al wat aan de sterke kant maar omdat ik toch heel benieuwd ben ga ik jouw 1:7 ratio morgen eens proberen. Ik bevind me op dit moment toch in een situatie waarin ik teveel koffie hebis dat toch nog ergens goed voor.
Wat kan ik verwachten?
Whiskey altijd puur.Soms een paar druppels water.Cognac puur.Fisherman schreef: do 23 mei 2019, 10:46Dan moet je haast wel haar op je tanden hebben. Je drinkt je whiskey ook liever op "cask strength" met flinke noten van turf en rook? Dat vind ik dan wel weer lekker, ben benieuwd naar het ochtendbakkie, morgen!cremalover schreef:Let wel.Ik vind mijn 1:7 nog aan de slappe kant.Fisherman schreef: do 23 mei 2019, 10:13 Ik vind 1:14 eigenlijk al wat aan de sterke kant maar omdat ik toch heel benieuwd ben ga ik jouw 1:7 ratio morgen eens proberen. Ik bevind me op dit moment toch in een situatie waarin ik teveel koffie hebis dat toch nog ergens goed voor.
Wat kan ik verwachten?
Vanzelfsprekend. Wie dat niet kan waarderen mag ook geen koffie drinken en met gereedschap werken. Vind ik.cremalover schreef:Whiskey altijd puur.Soms een paar druppels water.Cognac puur.Fisherman schreef: do 23 mei 2019, 10:46Dan moet je haast wel haar op je tanden hebben. Je drinkt je whiskey ook liever op "cask strength" met flinke noten van turf en rook? Dat vind ik dan wel weer lekker, ben benieuwd naar het ochtendbakkie, morgen!cremalover schreef: Let wel.Ik vind mijn 1:7 nog aan de slappe kant.
Terug naar “Filter, French press, Mokkapot etc.”