Goed punt, blijkbaar wel bij deze site.
Zou zelf misschien eerder voor een Nederlandse leverancier kiezen in verband met service en garantie.
Re: Potentiële zoektocht naar nieuwe machine
42dit is ook een betrouwbaar adres in mijn optiek dwz dat ik er zelf goede ervaringen mee heb:
natuurlijk is het wel zo dat je je machine retour naar Italië moet sturen als er wat mee is. als je dat geen fijn idee vind dan in NL kopen, dan zit je meteen op ruim 1250 euro; dat vind ik zelf te veel voor deze machine.
in dat geval zou ik meteen voor de Profitec 300 gaan! het verschil is dan ineens nog maar iets van 200 euro; nog steeds wel geld, maar met de Profitec koop je gewoon meer machine en een machine die op de lange termijn beter zijn waarde zal houden.
en geen BTW!
natuurlijk is het wel zo dat je je machine retour naar Italië moet sturen als er wat mee is. als je dat geen fijn idee vind dan in NL kopen, dan zit je meteen op ruim 1250 euro; dat vind ik zelf te veel voor deze machine.
in dat geval zou ik meteen voor de Profitec 300 gaan! het verschil is dan ineens nog maar iets van 200 euro; nog steeds wel geld, maar met de Profitec koop je gewoon meer machine en een machine die op de lange termijn beter zijn waarde zal houden.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
43Aan de Bianca gebruikers of ex gebruikers: welke stoomtip (1gat vis 2 gats) gebruiken jullie (en waarom)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
442 gats tip. Sneller, krachtiger. Ik moest er even aan wennen, maar de stoom is goed controleerbaar. Misschien is voor hele kleine hoeveelheden de een gats makkelijker.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero