Voorstellen

1
Mijn naam is Willem, 33 jaar woonachtig in Katwijk. Ik lees al een tijdje mee op het forum en vind het weleens tijd om mijzelf voor te stellen. Op het aanrecht staat een bezzera bz10 en mazzer super jolly(2hands). Ook heb ik op aanraden(meelezende) van dit forum een commandante aangeschaft met een hario v60 kit. Voor een lekker filterbakkie op zijn tijd.

In de toekomst hoop ik weer wat nieuws op het aanrecht te hebben. Klein beetje spijt dat ik niet gelijk voor een e61 ben gegaan. Maar eerst maar even de focus op een nieuwe koffiemolen. En sparen want een goedkope hobby is het niet

In ieder geval bedankt iedereen want ik heb hier een hoop opgestoken.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk

Re: Voorstellen

2
Willemduijv schreef:Mijn naam is Willem, 33 jaar woonachtig in Katwijk. Ik lees al een tijdje mee op het forum en vind het weleens tijd om mijzelf voor te stellen. Op het aanrecht staat een bezzera bz10 en mazzer super jolly(2hands). Ook heb ik op aanraden(meelezende) van dit forum een commandante aangeschaft met een hario v60 kit. Voor een lekker filterbakkie op zijn tijd.

In de toekomst hoop ik weer wat nieuws op het aanrecht te hebben. Klein beetje spijt dat ik niet gelijk voor een e61 ben gegaan. Maar eerst maar even de focus op een nieuwe koffiemolen. En sparen want een goedkope hobby is het niet
Afbeelding

In ieder geval bedankt iedereen want ik heb hier een hoop opgestoken.

Welkom Willem,

Mooie spulletjes heb je al. Succes met evt upgraden. Waar zit je aan te denken?

Gr Bart
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

Re: Voorstellen

9
Willemduijv schreef:Haha, Katwijkse twisten. QB heb ik vroeger op gezeten maar ben zelf niet zo fanatiek. Ik ben op tijd overgestapt naar basketbal.

Die eureka is zeker mooi. Zit er af en toe naar te kwijlen.

Even blijven doorsparen. Dat is het zeker waard.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500