Siemens eq6 s500 help

1
Hallo.
Ik heb een probleem of een bug ontdekt. Wie met een s500 wil iets voor met uittesten.

Temp koffie heb ik ingesteld op hoog. Normaal gebruik dus geen favorite.

Maar mijn vrouw heeft haar koffie onder favorite1 ingesteld op normaal. Nu zet ze een kop koffie. Dus met die lagere temp. Daarna zet ze het app weer op de normale instelling dus as onder favorite in de display. Dan zet ze het app uit. Belangrijk

Ik kom thuis app aan en zet een bakje koffie en de temp die op hoog hoort te staan staat op normaal..... Is dit een bug.... Lijkt dus of hij de temp van favorite overneemt naar de normale instelling. Wie wil dit even voor met testen. Mijn dank is zeer groot.

Re: Siemens eq6 s500 help

2
Waarom moet een espressootje zetten zo moeilijk zijn? Mijn Comandante en V60 hebben geen app en ik had vanmorgen een heerlijk bakkie voordat ik aan de arbeid ging!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Re: Siemens eq6 s500 help

4
Vervennemarco schreef:
Fisherman schreef: vr 01 nov 2019, 22:12 Waarom moet een espressootje zetten zo moeilijk zijn? Mijn Comandante en V60 hebben geen app en ik had vanmorgen een heerlijk bakkie voordat ik aan de arbeid ging!

Geen app. Heb alleen een probleem n dat hij de temp van de favorite overneemt.
Ik weet helaas niet wat de favorite is.

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.