Re: Man en mes

192
@bobbee, zodra ik de spullen binnen heb post ik wel wat zaken. Mijn Naniwa steen komt bij knifes and tools vandaan. De schoonmaak steen bij alie alsmede de egaliseersteen. En ja alle waar naar hun geld, maar als het bevalt bespaart het me ettelijke muntjes waar ik weer andere dingen van kan kopen.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

195
mutsje schreef:@bobbee, zodra ik de spullen binnen heb post ik wel wat zaken. Mijn Naniwa steen komt bij knifes and tools vandaan. De schoonmaak steen bij alie alsmede de egaliseersteen. En ja alle waar naar hun geld, maar als het bevalt bespaart het me ettelijke muntjes waar ik weer andere dingen van kan kopen.
Dank
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

196
cremalover schreef: zo 29 dec 2019, 14:23 Nog een paar mesjes geslepen met mijn flut slijpertje. :mrgreen:

Scherp met minimale druk tot in de punt.

Nu weet ik nog niet welk slijpertje je gebruikt -- op de pagina waar je de URL van plaatste staan er véél.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino