Re: Instructievideo machine onderhoud

3
HanR schreef: za 29 feb 2020, 22:01 Niet dat ik zelf ooit instructiefilmpjes maak. Dit slaat echter als een antivacuumventiel op een levelprobe.
Kijk eens bij Clive Coffee, Stefano's, espressotec.
Dat soort zaken heeft goede instructiefilmpjes.
De humor ervan is je even ontgaan denk ik ;-)

Je zou kunnen stellen dat niet duidelijk is wat hier wordt beoogd te doen, maar dat men, als men ongeveer zoiets van plan is, het tevens op die manier zou kunnen aanpakken.

Je kunt het dus zien als een meer meditatieve bezigheid.

Roemer, een mede-Londinium bezitter, was mijn camera aan het uitproberen terwijl ik een lekje van zijn machine fikste. Thuis gekomen had ik nu toch die beelden op het geheugenkaartje en het zou zonde zijn daar helemaal niets mee te doen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
bobbee schreef: zo 01 mar 2020, 06:35 De eerste "verdikkeme" gevolgd door de laatste "klaar"
Afbeelding

Buurman & buurman in vol ornaat!
Afbeelding
;-) misschien moeten we méér van deze generieke instructievideo's maken, want ze zijn bruikbaar in heel veel situaties waarbij men bepaalde dingen wil doen / maken / repareren waarbij men steeksleutels tussen metalen dingen moet steken en draaien. Op deze manier kan een reportage van het dichten van een lek in een boiler-achtige machine ook mensen op weg helpen die een vreemd geluid menen waar te nemen in hun Harley.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

8
Nelus schreef: vr 06 mar 2020, 08:01 Klinkt als een stel boomer chirurgen tijdens een hart operatie. :mrgreen:
Dat is het mooie -- men kan het op veel manieren ervaren, beleven en er zijn innerlijk voordeel mee doen. Een metafysische instructie.

9

fransg schreef:
Nelus schreef: vr 06 mar 2020, 08:01 Klinkt als een stel boomer chirurgen tijdens een hart operatie. :mrgreen:
Dat is het mooie -- men kan het op veel manieren ervaren, beleven en er zijn innerlijk voordeel mee doen. Een metafysische instructie.
He he eindelijk het ventiel ontlucht. Alle stress eruit. Dank je wel
Afbeelding

Ik ga weer verder met het bestaan van mijn bakje koffie
Afbeelding

Nee zonder gekheid. Je filmpjes hebben vaak iets onthaastends. Ga er vooral mee door
Afbeelding