Re: gespot

1113
Keyser schreef: do 04 jun 2020, 07:44
fransg schreef:Goed gevonden!
Wanneer ik hem nou koop Frans, dan ruilen voor jouw Londinium? Dat heb ik best voor jou over, zo ben ik gewoon.
Afbeelding
Super aardig maar nee dankje!

Het lijkt me een mooi vintage broertje van de allereerste Londinium, ook te zien aan het hoge 'aangrijpingspunt' van de hefboom. Met de medium of iets donkerder gebrande bonen levert dan mooie subtiele shots op.

Maar ik wil me ervoor hoeden een verzamelaar te worden. Waar moeten al die dingen staan. Nu met twee grote espressomachines en drie malers in de kamer, een brander in de open keuken en een kamer voor graan en groene bonen is het nog een beetje een doorsnee woning, maar op het randje.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1114
fransg schreef: do 04 jun 2020, 09:57
Maar ik wil me ervoor hoeden een verzamelaar te worden. Waar moeten al die dingen staan. Nu met twee grote espressomachines en drie malers in de kamer, een brander in de open keuken en een kamer voor graan en groene bonen is het nog een beetje een doorsnee woning, maar op het randje.

Ik zou eigenlijk wel een soort stellingkast in het huis willen hebben met mooie espresso machines en malers (ooit gezien bij Peter de Goede). Ook wil ik graag een motorfiets in de huiskamer. Weet niet of m'n vrouw beide ideeen zo goed vindt...
dus...

1115
Marcje schreef: do 04 jun 2020, 10:11 Ik zou eigenlijk wel een soort stellingkast in het huis willen hebben met mooie espresso machines en malers (ooit gezien bij Peter de Goede). Ook wil ik graag een motorfiets in de huiskamer. Weet niet of m'n vrouw beide ideeën zo goed vindt...
Een hele mooie motorfiets in de huiskamer is een goed idee. Daar kan er in het eerste zonnige weekeinde van het jaar in elk geval niemand mee verongelukken.

Een mooie handelsvoorraad machines vind ik ook fraai. Er kan elk moment iemand komen om het te kopen.

Mijn stapel van zes 50-70 jaar oude kortegolfontvangers van 50-70kg per stuk kan nog net. Het beslaat niet de gehele woning en het moet geen uitdragerij worden.

Ik heb een paar honderd antieke vulpennen gehad maar dat was uiteindelijk een somber stemmende zooi -- een vulpen hoort van één persoon te zijn die de pen altijd bij zich heeft, niet een klein onderdeel van een collectie exorbitante gretigheid en hebzucht. Dus die hele troep heb ik eerst uitgeleend aan een museum en daarna weggedaan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino