Nog lekkerder.
Beste slagroom vanille ijs.Beetje laten smelten.Walnoten fijn maken en onder het ijs mengen.een goeie espresso er over en afmaken met wat hele walnoten.
Goddelijk lekker.
Re: ook gruwelijk lekker
12Schaamteloos gekopieerd. Ik had nog een bodempje straciatella staan. De walnoten erbij doen het hem. Met recht goddelijk lekker!
Zodadelijk maar eens langs de ijsboer (heel snel fietsen met deze temperatuur) en een verse bak halen
Zodadelijk maar eens langs de ijsboer (heel snel fietsen met deze temperatuur) en een verse bak halen

13Zit de muziekspeler in de zuiger? Crescendo naar een eind ging gelijk op met mooie eindresultaatcremalover schreef:Goed ijs .Belangrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
14Allegro energico van Sibelius 1e symphonie.gilleko B. schreef: do 25 jun 2020, 11:34Zit de muziekspeler in de zuiger? Crescendo naar een eind ging gelijk op met mooie eindresultaatcremalover schreef:Goed ijs .Belangrijk.
Al jaren moeite mee ondanks dat ik liefhebber van Sibelius ben.
Aan het eind van de opening hgeb ik altijd neiging om te roepen " Nee nee !".
En het begint zo mooi.

Maar het komt gewoon uit luidsprekers in de woonkamer.
Geluid uit de zuiger. Op zich mooi concept. lijkt me iets voor Londinium
De Londinium SP. Sp staat voor stereo piston.
15Stereophonic extraction, presently in harmony, pulling your B-flats and F-sharps as never before.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
16Het zou wellicht te erg zijn, en reden zijn nooit meer koffie te drinken. Maar zo'n stereozuiger die auditief aangeeft of de espresso te banken is of niet. Bij goed gezette frisse ethiopische espresso iets van Salif Keita, een goede monsooned malabar iets van Ravi Shankar, een braziliaan iets van Elis Regina, een complexe blend dan strijkkwartet van Bela Bartok etc
En als het echt niet te banken is klanken van Toppers gesoufleerd door de familie Roelvink, en Amsterdam is zo'n mooie stad
Zou dat wat zijn?
En als het echt niet te banken is klanken van Toppers gesoufleerd door de familie Roelvink, en Amsterdam is zo'n mooie stad

Zou dat wat zijn?
17Nog lekkerder.
een top brandy met wat slagroomijs.
Maar dat heeft dan weer niks met koffie te maken.
een top brandy met wat slagroomijs.
Maar dat heeft dan weer niks met koffie te maken.
18Moet nog ijs halen, nectar en godenspijs dit!