Ik ben redelijk actief met mijn hobbies, mijn auto (oudere 911), vintage horloges en mijn werk. Tussendoor maak ik tijd vrij voor mijn gezin en ben nog een beetje politiek actief. Mijn grootste frustraties: 24 uur in een dag en slechte koffie

Aan dat laatste dacht ik iets te doen door over te stappen van mijn wegwerp-volautomaat ingebouwd in de keuken naar een mooie espressomachine. Een druk op de knop voor een koffie is soms fijn, maar als er dan iets zuurs uitkomt, de lekbak geleegd moet worden, waterreservoir vol is, of de zetgroep weer eens vastzit (duurste NEFF model enkele jaren geleden) dan is het genieten ook ver te zoeken.
Dus op zoek naar iets anders. Budget bepaald en gaan zoeken. Toen uitgekomen bij Kees van der Westen (mijn vrouw zag die in een film. Heel mooi, heel duur. Zakelijk was het mogelijk, maar toch verder gekeken. Die Kees van der Westen komt later wel.
Uiteindelijk enkele foto's van een Faema President, Diplomat en Urania gezien, mooi!! Na wat verder zoeken een mooie E61 2 groep in de buurt tegengekomen. Bij een forumlid geloof ik. Na wat gemaild en bellen de knoop doorgehakt en bij hem (Rob van Caffetec) de machine en enkele onderdelen gekocht.
Zodra ik door heb hoe foto's geplaatst kunnen worden zullen die volgen.