Re: The Global Coffee Festival?

3
...dat was ook mijn gevoel. Normaal gesproken bedekt het festival de lading reclame en nu proberen ze dat online te creëren maar lijkt niet echt te lukken. Ik kijk de lezingen die ik interessant vind wel later terug.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

4
LS.,
Ik heb op zaterdag en zondag heel wat van het programma gekeken. Ik vind het mooi dat een sector die Corona-zweep hard voelt, de handen ineen slaat, zich opricht en een mooi -goed georganiseerd- online symposium organiseert. Natuurlijk kan dat alleen met grote sponsoren, maar zo werkt de machine nu eenmaal.
Persoonlijk vond ik dat het programma zich in grote mate richtte op de koffie-professional en zijn/haar directe community. Wel een beetje pijnlijk om te zien hoe groot het gat is tussen de (thuis)liefhebber die graag van de hoed en de rand wil weten en de professional die zoekt naar marketingstrategie en een platform om dit uit te voeren.
Dus...niet veel nieuws geleerd, maar met een paar vrinden toch veel lol gehad.

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

5

turboyeast schreef:LS.,
Persoonlijk vond ik dat het programma zich in grote mate richtte op de koffie-professional en zijn/haar directe community. Wel een beetje pijnlijk om te zien hoe groot het gat is tussen de (thuis)liefhebber die graag van de hoed en de rand wil weten en de professional die zoekt naar marketingstrategie en een platform om dit uit te voeren.
Je maakt me benieuwd waarin je dit dan ziet en wat het gat is. Want wat is dan de doelgroep waar die professionals zich op richten?

Laatst gewijzigd door Keyser op zo 01 nov 2020, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

6
Pti schreef: za 31 okt 2020, 10:44 Ik ontvang zo'n immense lading spam van organisator Allegra dat ik totaal van het ICF ben afgestompt.

Ik mistte je al, Arnoud, bij Amsterdams best coffee. :(
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

9
Keyser schreef: Je maakt me benieuwd waarin je dit dan ziet en wat het gat is. Want wat is dan de doelgroep waar die professionals zich op richten?
Ik denk dat de sponsoren in belangrijke mate het programma bepalen, niet in letterlijke zin uiteraard. Als je kijkt naar Cimbali, Faema, Slayer, Marzocco dan snap je wel dat de consument niet diegene is die hier bereikt moet worden. Dat zijn hoofdzakelijk de professionals die deze spullen gebruiken voor hun business.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk