Mypressi Twist

1
Ik heb er zelf al een (eiglek twee) maar nu wil een vriendin er toch ook graag eentje. Ik heb er een aan haar gegeven maar wil er toch wel een bij als reserve.

Is hier iemand die er een (of twee) heeft die ik zou kunnen kopen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Mypressi Twist

2
fransg schreef:Ik heb er zelf al een (eiglek twee) maar nu wil een vriendin er toch ook graag eentje. Ik heb er een aan haar gegeven maar wil er toch wel een bij als reserve.

Is hier iemand die er een (of twee) heeft die ik zou kunnen kopen?
FRANS, ik heb er ook 1. Erg leuk apparaat! Gehad van een goede vrind (begint met F en eindigt op RANS), ik gebruik hem te weinig en stuur hem naar je op incl de voorraad patronen.

Ik hou je op de hoogte.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Goedemorgen Frans,
Ik was lekker even aan het struinen op het forum en zag uw bericht.
Als de queeste nog niet volbracht is , kan ik melden dat 1 exemplaar jammerlijk ligt te verstoffen in de onderste krochten van mijn keukenblok :D
Staat is alsof de eigenaar een theedrinker was.
Groeten Edward
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen

6
Ednar schreef: wo 10 feb 2021, 11:12 Goedemorgen Frans,
Ik was lekker even aan het struinen op het forum en zag uw bericht.
Als de queeste nog niet volbracht is , kan ik melden dat 1 exemplaar jammerlijk ligt te verstoffen in de onderste krochten van mijn keukenblok :D
Staat is alsof de eigenaar een theedrinker was.
Groeten Edward
mypressi.jpg
Leuk! Ik stuur je een PM -- mogelijk dat een ander mij reeds vóór is en dan is dan ook wel goed natuurlijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino