Wat moet ik met dit onderdeel?

1
Beste allen. Vandaag een Koswa Butterfly (ik vermoed hetzelfde als een La Scala Butterfly?) uit 2008 gekocht op Marktplaats voor een prikkie. Bij het inspecteren van de mushroom zag ik dat een klein onderdeeltje er los in lag. Nu kan ik mij herinneren dat ik dit wel eens voorbij heb zien komen in een E61 machine, maar ik kan niet vinden wat het ook alweer was. Kan iemand mij wellicht helpen?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door tvanarnhem op zo 14 feb 2021, 01:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Wat moet ik met dit onderdeel?

4
tvanarnhem schreef: zo 14 feb 2021, 01:34 Beste allen. Vandaag een Koswa Butterfly (ik vermoed hetzelfde als een La Scala Butterfly?) uit 2008 gekocht op Marktplaats voor een prikkie. Bij het inspecteren van de mushroom zag ik dat een klein onderdeeltje er los in lag. Nu kan ik mij herinneren dat ik dit wel eens voorbij heb zien komen in een E61 machine, maar ik kan niet vinden wat het ook alweer was. Kan iemand mij wellicht helpen?
Afbeelding
Apart schone handen. ik heb altijd zwart in de porieen op een vergrote foto. Krijg ik er met geen mogelijkheid uit.
Ben je chirurg?

Re: Wat moet ik met dit onderdeel?

5
cremalover schreef:
tvanarnhem schreef: zo 14 feb 2021, 01:34 Beste allen. Vandaag een Koswa Butterfly (ik vermoed hetzelfde als een La Scala Butterfly?) uit 2008 gekocht op Marktplaats voor een prikkie. Bij het inspecteren van de mushroom zag ik dat een klein onderdeeltje er los in lag. Nu kan ik mij herinneren dat ik dit wel eens voorbij heb zien komen in een E61 machine, maar ik kan niet vinden wat het ook alweer was. Kan iemand mij wellicht helpen?
Afbeelding
Apart schone handen. ik heb altijd zwart in de porieen op een vergrote foto. Krijg ik er met geen mogelijkheid uit.
Ben je chirurg?
Haha nee, jurist :)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk