Ah, dat verklaart de aanwezigheid van meerdere gemarkeerde malers, hoewel ik nog steeds verwacht dat we over niet te lange tijd een stoet aan horeca ondernemers over de kop zullen zien gaan, triest, maar als ik bv hier in het centrum van Almere kijk, barst het van de tenten, no way dat die allemaal kunnen overleven, en de concurrentie na de nieuwe opstart over een paar maanden zal moordend zijn.manduca schreef: ma 15 feb 2021, 09:15Van Eembergen is een grote horeca leverancier van koffiespullen.RoosW schreef: zo 14 feb 2021, 19:49 Overigens zag ik op Marktplaats nog een K6 met dezelfde bedrijfsnaam op de doser staan, op het oog in betere staat, al had die wel een Hopper. Ik vermoed een Horeca onderneming die het Corona gebeuren niet overleefd heeft, verdrietig vind ik.
https://www.eembergen.nl/
Ik heb geen flauw idee of mensen veranderende gedrags patronen hebben ontwikkeld, ikzelf sta te springen om weer eens uit eten te gaan, en hoop echt van de zomer weer op vele terrasjes te mogen vertoeven
Overigens iets raars gemerkt, dat zal voor jullie allen vast geen verrassing zijn, maar bonen die in mijn espresso gruwelijk slecht smaken (imho) smaken redelijk in onze volautomaat, en bonen die in de volautomaat dubieus smaakten waren lekker als espresso..?? Anders gebrand misschien?
De Angry Betty van het Hoofdkwartier was overigens voor mij geen succes, ik heb zelfs de bonen weer uit de hopper terug in de zak geschoven, echt mijn smaak niet. Geen idee of die in de volautomaat nog wel te pruimen zijn, ik vind koffiebonen daar snel te slap in smaken, dus misschien dat deze daar wel redelijk in zijn.
De Ethiopisch Illy bonen die ik nog had staan waren ronduit smerig in mijn espresso apparaat, waar ik de standaard Illy nog wel redelijk vind. Het blijft een zoektocht, ik moet maar weer eens een aantal 250gr zakjes bestellen, aangezien ik nog steeds op zoek ben naar wat ik echt heel lekker vind.