Hoi allemaal,
Hierbij te koop aangeboden: de Niche Zero Grinder.
Voordat ik de maler op marktplaats wil zetten, zou ik graag eerst de leden van koffiepraat de kans geven om te reageren.
De Niche is van de septemberlevering, maar kreeg hem ergens in de laatste week van augustus 2020. Alle accessoires en originele doos is nog in bezit. De reden waarom ik de Niche weg doe is omdat ik erg gecharmeerd ben van de Eureka Mignon XL die ik bij een goede vriend heb zien staan. Die maler past ook wat beter bij mijn nieuwe keuken. Als je geïnteresseerd bent, laat het me dan weten via een berichtje. Dan nemen we contact op met elkaar.
Af te halen in Alkmaar, geen contant geld aub, overmaken met tikkie.
Vraagprijs: €850.
Re: Niche Zero Grinder
2Mooie buitenkans voor wie eens een Niche wil proberen en voordelig geprijsd ook 

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3fransg schreef:Mooie buitenkans voor wie eens een Niche wil proberen en voordelig geprijsd ook

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Vraag en aanbodfransg schreef: Mooie buitenkans voor wie eens een Niche wil proberen en voordelig geprijsd ook![]()

Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
6Zet hem maar snel op marktplaats! Weg = pech.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
7Ben benieuwd, die laatst op MP stond was wel nieuw in ongeopende doos. Succes met de verkoop!
8Wow €850,- had ik mijn februari levering nou maar niet geannuleerd. Is Niche de nieuwe bitcoin
haha
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
9lol hoezo verkopen voor meer dan aanschafprijs
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)