Re: Mypressi Twist
21LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
fransg schreef:Ik was even vlakbij huis, net buiten de stad, op de 15de verdieping met uitzicht over de Ouderkerkerplas. Maar wel espresso spullen mee, anders is buitenshuis zijn zinloos.
Ga het toch vragen want ik begrijp niet wat ik zie, heb er verscheidene malen naar gekeken . Die amber kleurige weerspiegeling, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?fransg schreef:
Ja dat is eigenaardig. De tafel was van transparant materiaal dus je ziet er zowel de reflectie van de Mypressi in als wat er doorheen te zien is door de bestippelde glazen buitenwand (besneeuwde snelwegen beneden, we zaten op de 15de verdieping). Ik fotografeerde met tegenlicht en heb de schaduwen, dus de donkere binnenkant, lichter gemaakt in Lightroom.gilleko B. schreef: ma 22 feb 2021, 19:34 Ga het toch vragen want ik begrijp niet wat ik zie, heb er verscheidene malen naar gekeken . Die amber kleurige weerspiegeling, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?