Re: Man en mes
431Mesje van een paar euro.
Carbonstaal.Paar maanden geleden voor het laatst geslepen.
Ik denk dat je aan zo'n 50-70 euro moet denken.manduca schreef: ma 22 mar 2021, 10:19 Leuk project. Waar moet je bij "kostprijs" aan denken? Ik heb echt geen idee.
Nee, dit is een echt allround mes. Je kunt het in de keuken gebruiken als een veredeld aardappelschilmes, maar ook in de tuin om takken te snoeien. Zelf gooi ik het altijd in mijn rugzak als ik de natuur intrek om te wandelen.Fisherman schreef: Dat lijken geen keukenmessen te worden, of wel? Mooi hard staal, volgens mij, zie dat het veel in damascus gebruikt wordt. Heeft het nog veel voor- en nabehandeling nodig, of is het geschikt genoeg zoals het nu is?
Leuk project!!
Ja graag met de extra's!turboyeast schreef: ma 22 mar 2021, 12:49 Een meerprijs zit nog in het meeleveren van een schede en het scheermes-scherp afleveren van het mes (dat kan ik (nog) niet zelf omdat dit best moeilijk is bij een convex/bol geslepen mes).
Cheers, TY
Staat genoteerd. Als er meer geïnteresseerden zijn, dan hoor ik dat graag via een PMetje en dan zet ik je op de reservelijst.Dirk Jan schreef: Als de plek nog vrij is mag je mij noteren, lijkt me erg leuk.