De B. Cormorant schreef:Ja, maar principieel weiger ik door hun prijspolitiek.
Ik moet hier toch even wat van zeggen.
Ik begrijp echt je punt maar is niet meer heel logisch vind ik eigenlijk behalve dat het jammer is dat hij niet meer te goedkoop is. Ik bekijk het product nu icm de prijs. Je betaald nu bijvoorbeeld voor de Weber meer dan het dubbele die echt niet veel beter gaat zijn dan de Niche. De weber is een prachtige maler, mooier design dan de Niche maar voor iemand die het geld niet heeft of er niet voor overheeft is de Niche nu nog steeds heel betaalbaar want er is gewoon nog steeds niks anders. De prijs is weliswaar omhoog gegaan maar de situatie is dus nog steeds hetzelfde. En 64mm plat (giota, Eureka) haalt het gewoon niet bij 68mm conisch.
Wie weet verdient Weber, Eureka, Lagom en al die andere gewoon heeel veel geld aan hun product maar accepteer je dat omdat ze de prijs niet een keer hebben verhoogd maar meteen jou vol laten betalen.
Als Niche meteen 700 euro had gevraagd was het waarschijnlijk wel goed geweest en had je nu een Niche staan...
Niet verkeerd begrijpen hoor! Niks persoonlijk, ik begrijp echt de zure smaak van de prijsverhoging! Maar heel objectief bekeken.