We hebben een geweldig tijgerspinnen jaarn
Het stikt er van in mijn tuin.
Re: wat je krijgt na 15 jaar niks doen.
42Een paradijsje
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
43Heel mooi! Dank voor delen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
44Met gele strepen
. Heb ik nog nooit in Rotterdam gezien!!!

. Heb ik nog nooit in Rotterdam gezien!!!
45Zuideuropees type maar de laatste decennia naar het noorden gekropen.Gaat heel langzaam.gilleko B. schreef: za 28 aug 2021, 18:12 Met gele strepen. Heb ik nog nooit in Rotterdam gezien!!!
Ecologen zouden tegenwoordig spreken van invasieve soort.
Persoonlijk vind ik die term nogal hoogmoedig daar migraties van diersoorten vrij normaal zijn in de ontstaansgeschiedenis van de aarde.
Terwijl de mens in een kleine 300 jaar complete ecosystemen naar de verdommenis geholpen heeft en nu bezig is te vernielen van wat nog over is.De enige invasieve soort naar mijn idee is de mens. Vraag het maar eens aan de indianen en aboriginals.
46Juist!
Wanneer de mens eenmaal ergens voet aan de grond zette was het met een aantal grote diersoorten ook snel gedaan. En zeker de witte westerse mens wist het daarna nogeens over te foen incl uitroeien van vriendelijker voorgangers.
Wanneer de mens eenmaal ergens voet aan de grond zette was het met een aantal grote diersoorten ook snel gedaan. En zeker de witte westerse mens wist het daarna nogeens over te foen incl uitroeien van vriendelijker voorgangers.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
47Ja dat was wat met Indianen en die kolonisten. Kan ik je grond kopen? Die indianen maar lachen, want wat een gekke mensen, de maan of zon kan je toch ook niet kopen. Totdat er hekken omheen gezet werden en ze op basis van het recht op vol eigendom er vanaf geknald werden. En dat was nog de nette manier.
In Rotterdam zie je van die halsbandparkieten. Die schijnen als exoot goed te overleven. Maar nog geen tijgerspinnen gezien.

In Rotterdam zie je van die halsbandparkieten. Die schijnen als exoot goed te overleven. Maar nog geen tijgerspinnen gezien.

48Hier in het Vondelpark ook een massa parkieten die er de dienst uitmaken, en dit jaar ook in wijken eromheen.gilleko B. schreef: zo 29 aug 2021, 18:45 In Rotterdam zie je van die halsbandparkieten. Die schijnen als exoot goed te overleven.
49Zijn Haags, die parkieten. Echte Sjonnies en Anita's.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
50Ze hebben wel een mooie groene kleur. Met rood erin. Maken ook een apart snerpend geluid als zij als collectief door de lucht vliegen. In de avond vliegen er bij ons wel vleermuizen door den lucht door de straat en tuin.