Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
71Mooi spul!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
https://teapottery.nlfransg schreef:Mooi! Bij welke winkel heb je de Walküre 13 kunnen kopen?
Verbaas me nog steeds over dat verslijt van die ringen. Mijn ring is ouder dan 8 jaar en doet het nog perfect.bobbee schreef: di 26 okt 2021, 10:37 Onderhuids spulletjes voor Londinium Luxe. Voorraad is belangrijk.
Met dank aan Peter van KAFKO die ik alleen hoef te sturen dat ik zuigerringen en groeperingen nodig heb voor de Londinium. De rest gaat vanzelf.
Geen idee. Ik heb ze niet gekocht omdat ze versleten zijn. Lukraak gekocht. We zullen zien, ze gaan in het kistje.cremalover schreef:Verbaas me nog steeds over dat verslijt van die ringen. Mijn ring is ouder dan 8 jaar en doet het nog perfect.bobbee schreef: di 26 okt 2021, 10:37 Onderhuids spulletjes voor Londinium Luxe. Voorraad is belangrijk.
Met dank aan Peter van KAFKO die ik alleen hoef te sturen dat ik zuigerringen en groeperingen nodig heb voor de Londinium. De rest gaat vanzelf.
Terug naar “Leuk en interessant”