Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

72
Ergens begin dit jaar besteld toen er een hele hype ontstond op het forum. De winkel was door zijn voorraad heen, dus werd het wachten op een levering vanuit de fabriek. Zo'n twee a drie weken geleden dan eindelijk ontvangen na een paar maanden wachten. Mijn cappuccino en espresso ogen nu dagelijks een stuk fraaier
Afbeelding
. Het formaat is ook erg prettig.

In het kopje zit de Yellow bourbon van het Hoofdkwartier. Hier hoefde ik niet maanden op te wachten
Afbeelding
Afbeelding

76
bobbee schreef: di 26 okt 2021, 10:37 Onderhuids spulletjes voor Londinium Luxe. Voorraad is belangrijk.

Met dank aan Peter van KAFKO die ik alleen hoef te sturen dat ik zuigerringen en groeperingen nodig heb voor de Londinium. De rest gaat vanzelf.

Afbeelding
Verbaas me nog steeds over dat verslijt van die ringen. Mijn ring is ouder dan 8 jaar en doet het nog perfect.

77
cremalover schreef:
bobbee schreef: di 26 okt 2021, 10:37 Onderhuids spulletjes voor Londinium Luxe. Voorraad is belangrijk.

Met dank aan Peter van KAFKO die ik alleen hoef te sturen dat ik zuigerringen en groeperingen nodig heb voor de Londinium. De rest gaat vanzelf.

Afbeelding
Verbaas me nog steeds over dat verslijt van die ringen. Mijn ring is ouder dan 8 jaar en doet het nog perfect.
Geen idee. Ik heb ze niet gekocht omdat ze versleten zijn. Lukraak gekocht. We zullen zien, ze gaan in het kistje.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!