Re: Compacte machine voor espresso

24
Gisteren stond er op de T&T info dat er vandaag bezorgd zou worden, net gekeken (was de tijd van bezorging vergeten, en er was vannacht weer een T&T email binnengekomen) staat er nu dat ie morgenochtend (woensdag) bezorgd word :mrgreen: Nu maar hopen dat dat geen glijdende schaal is ;)
Geduld is een schone zaak zegt men, maar ja, men zegt wel eens vaker wat :cry:

Update:
Dit is verwarrend, GLS melde in een email vannacht dat er woensdag ipv dinsdag geleverd word, de T&T liet dit ook zien, kreeg ik net weer een GLS email, met afleverdatum vandaag (Huh?) weer dezelfde T&T (van 20 minuten geleden) checken, en jawel, nu stond er dus weer dinsdag. We gaan het meemaken, rare jongens daar bij GLS.
Laatst gewijzigd door RoosW op di 26 okt 2021, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.

25
HanR schreef: ma 25 okt 2021, 12:44 Als je toch geen melk gaat opschuimen met je machine, is de Bezzera de meest passende keus. Het is alleen jammer om €1.000,- aan een machine uit te geven als je geen betere molen koopt.

Als er onvoldoende rek in het budget zit, is een tweedehands machine naast een nieuwe molen nog een optie?
Waarom denk je dat de Bezzera de beste keuze is?

Ik begin sowieso eerst met een andere maler (zie OP).

Beperkte diepte van mijn aanrechtblad is een grotere uitdaging dan budget voor zover ik compacte machines heb gevonden tot nu toe.

27
RoosW schreef: di 26 okt 2021, 09:15 Gisteren stond er op de T&T info dat er vandaag bezorgd zou worden, net gekeken (was de tijd van bezorging vergeten, en er was vannacht weer een T&T email binnengekomen) staat er nu dat ie morgenochtend (woensdag) bezorgd word :mrgreen: Nu maar hopen dat dat geen glijdende schaal is ;)
Geduld is een schone zaak zegt men, maar ja, men zegt wel eens vaker wat :cry:

Update:
Dit is verwarrend, GLS melde in een email vannacht dat er woensdag ipv dinsdag geleverd word, de T&T liet dit ook zien, kreeg ik net weer een GLS email, met afleverdatum vandaag (Huh?) weer dezelfde T&T (van 20 minuten geleden) checken, en jawel, nu stond er dus weer dinsdag. We gaan het meemaken, rare jongens daar bij GLS.
En... is je geduld al beloont...?
Ik heb nog niks gehoord. Geeft wel tijd om nog wat met mijn oude molen te spelen nu de beperkende stelschroefjes er uit zijn. :oops:

28
maverik schreef: wo 27 okt 2021, 09:10 En... is je geduld al beloont...?
Ik heb nog niks gehoord. Geeft wel tijd om nog wat met mijn oude molen te spelen nu de beperkende stelschroefjes er uit zijn. :oops:
Ja, hij is binnen, ga er vandaag mee rommelen, mijn advies, vul het contact formulier in, met oa je ordernummer en vraag of er iets misgegaan is, omdat je nog steeds geen verzendbericht hebt gehad, antwoord krijg je hoogstwaarschijnlijk niet, maar als je mazzel hebt zoals ik een verzendbevestiging een dag later.

30
Eerste indruk, geen output? Van stand 5 naar stand 10, jemig wat maalt ie langzaam, ehhh poeder?
Ok. Na 30 seconden 11gr koffie, oef.
Na 3 verdere pogingen redelijk in de buurt van een goed bakkie, is even wennen.
Heb nu 10 doses van 18gr afgewogen in buisjes, eens kijken hoe het verder bevalt, heel groot pluspunt, vergeleken met de Sette, super stil 👍🏻