Naked portafilter Lelit Marax

1
Ben op zoek naar een naked portafilter voor m’n lelit marax. Volgend stapje om verder te verfijnen.

In mijn zoektocht kom ik via productnr van Lelit op de originele van lelit terecht;

Lelit PLA580S Bottomless LELIT58 filter holder with classic handle, metal https://www.amazon.nl/dp/B082BPRJFP/ref ... 79H0AQ71HH

Zijn er bij leden alternatieven bekend die ook goed passen??? Goedkoper zou altijd mooi zijn, :). 58mm en E61 kan veel verschil in zitten lees ik het en der.

Re: Naked portafilter Lelit Marax

2
Ik heb een originele voor €69,95 zit een heel mooi Lelit doosje omheen, of een aftermarket voor iets minder dan helft. Stuur maar een PB als ik je verder kan helpen.
Als je zelf op onderzoek uit wil, het is vooral de dikte van de oren die van belang is en daarna natuurlijk cosmetisch, niet alle e61 grepen zijn hetzelfde.

Re: Naked portafilter Lelit Marax

6
Pti schreef:Klopt, maar datzelfde bakje zit ook al bij de machine als je hem aanschaft. Ik snap dat sowieso niet zo goed, ook als je een originele houten of plastic filterdrager met uitloopjes aanschaft doen ze er wéér een complete set bakjes bij.
Vervelend, zouden ze onmiddellijk mee moeten ophouden!
Afbeelding