Beste Koffiepraters,
Ik ben Jurriaan (26 jaar oud) en sinds een aantal jaren fan van goede koffie. Ik woon in Rotterdam, ideaal voor goede koffie (keus alom). Thuis heb ik een Londinium R uit 2017 staan (alles IMS) met een Fiorenzato F64EVO. De Londinium is tweedehands en komt uit Spanje helaas had hij wat problemen en wat liefde nodig, gelukkig is Reiss een top gozer en is de LR weer in top staat. Daarnaast reis ik regelmatig en ben ik soms een maand of langer in Roemenië (mijn vriendin komt hier vandaan). Als ik met de auto op reis ben neem ik vaak mijn V60 mee en mijn Hario Vario (helaas is deze verloren in een verhuizing), sinds dit jaar heb ik een La Pavoni professional tweedehands op de kop getikt en ben ik voornemens deze te reviseren/upgraden voor latere reizen. Ook moet er weer een nieuwe handmaler komen even wachten op een goede deal (ik hoop een 1zpresso of een Kinu). Ik lees al jaren graag posts mee maar heb zelf nog niet echt bij gedragen dus bij deze.
Groet Jurriaan
Stel je voor (even voorstellen)
1LR 2017, Fiorenzato F64 EVO, V60, Aeropress, La Pavoni Professional 1999 (maar toch millennium), 1Zpresso K Plus.
The deep black hole: Espresso
The deep black hole: Espresso