Re: Latte art fotos

612
Ik heb eigenlijk alleen maar met 4 gats tips gewerkt (oh, en met 1 gats op een silvia, maar dat is sowieso een heeeeel andere ervaring). En het verschil tussen 1.4 bar en rond de 1.0 is toch aanzienlijk. Maar begin het onder de knie te krijgen :).
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

Latte art fotos

614
gilleko B. schreef:Avond latte
Afbeelding

Afbeelding
Nice. Melk opschuimen kan ik prima maar die kunstwerkjes zijn bij mij A. Uiterst zeldzaam
En B. Uitsluitend een speling van de natuur en zichtbaar voor mensen met voldoende fantasie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

616
gilleko B. schreef:Avond latte
Afbeelding

Afbeelding
Jij kan dat wel heel goed! Allemaal even strak. Ik flans er iedere keer 1 inelkaar en dan maak ik een foto en als ik dan kijk denk ik, neh laat maar...
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

617
bobbee schreef:Jij kan dat wel heel goed! Allemaal even strak. Ik flans er iedere keer 1 inelkaar en dan maak ik een foto en als ik dan kijk denk ik, neh laat maar...
Afbeelding

Heel herkenbaar Bobbee :)
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

618
manduca schreef:
bobbee schreef:Jij kan dat wel heel goed! Allemaal even strak. Ik flans er iedere keer 1 inelkaar en dan maak ik een foto en als ik dan kijk denk ik, neh laat maar...
Afbeelding

Heel herkenbaar Bobbee :)
Haha ja inderdaad zo is dat bij mij ook. Maar die opmerking van die ui, haha hilarisch!

619
Bij mij lijkt het opschuimen wel aardig goed te gaan. De schuimkraag on top lijkt mij ook goed. Maar om de een of andere reden wil de melk bij mij niet goed genoeg bovenop blijven liggen waardoor geen noemenswaardige latte art kunnen maken.

Arla Biologische Volle Melk en ziet er (althans, vind ik) absoluut smakelijk uit, en is dat ook. Maar weinig mooie vorm haha.

Cheers allen en een goed weekend!
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
Bijlagen

620
Warheart schreef:Bij mij lijkt het opschuimen wel aardig goed te gaan. De schuimkraag on top lijkt mij ook goed. Maar om de een of andere reden wil de melk bij mij niet goed genoeg bovenop blijven liggen waardoor geen noemenswaardige latte art kunnen maken.

Arla Biologische Volle Melk en ziet er (althans, vind ik) absoluut smakelijk uit, en is dat ook. Maar weinig mooie vorm haha.

Cheers allen en een goed weekend!
Ik zie er het spookje uit Ghostbusters in! Je weet wel
Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk