(Defecte) kwaliteits espresso machine.

1
Omdat ik altijd zoekende ben, ik zoek dus een kwaliteits machine met dual boiler. Zoals een LSM of een Spaziale oid enkel groeps.

Geen E61 gedrocht :o

Defecte machien voor een vriendenprijsje heeft de voorkeur.
Zodat ik weer wat te knutselen heb en graag upgrade vanaf mijn Ascaso Uno Pro.

Hoor graag :D
Laatst gewijzigd door ArjenT5R op wo 12 jan 2022, 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Defecte kwaliteits espresso machine.

9
Zo’n project had ik ook. Maar nog wel even in elkaar gezet voordat ik hem weg gaf (geen verwijt). Maar het kriebelt wel. Erg leuk om zo’n machine onder je handen te zien opknappen.

Maar met twee Londinia op het aanrecht en een bezzera op zolder…. gaat er echt geen klusproject meer bijkomen.
Thuis: Londinium 1P * Weber Key
Vakantie: Flair 58 * Weber HG-1
Werk: Aeropress * Commandante C40

Re: Defecte kwaliteits espresso machine.

10
manduca schreef:Zo’n project had ik ook. Maar nog wel even in elkaar gezet voordat ik hem weg gaf (geen verwijt). Maar het kriebelt wel. Erg leuk om zo’n machine onder je handen te zien opknappen.

Maar met twee Londinia op het aanrecht en een bezzera op zolder…. gaat er echt geen klusproject meer bijkomen.
Afbeelding
Ik had hem ook liever weer in elkaar gezet, maar heb er simpelweg de tijd niet voor :(

Werk + relatie + kleine kinderen + puppy en de weken vliegen voorbij. En om het apparaat nou te laten liggen totdat de kinderen het huis uit zijn..
Afbeelding
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S