Voorstel ronde

1
Hallo allemaal,

Ik dacht dat ik mij al vorig jaar had voorgesteld, maar waarschijnlijk was dat op een ander forum.

Maar ik ben Dennis, samenwonend en twee kids. Ben nu 41 jaar en ben 1,5 jaar geleden begonnen met een La Pavoni Professional, maar het hart wil natuurlijk meer, dus sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een Rocket Giotto Type V, en wow er komen al een paar lekkere espresso’s vandaan.

Ben hier lid geworden om mij meer in te lezen om betere espresso’s te serveren en te maken.

Gr. Dennis

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Voorstel ronde

2
Gaaf!

Je zou de Pavoni er fijn bij kunnen houden voor als je enkele dagen van huis moet, dan kun je elders ook van goeie espresso genieten...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Voorstel ronde

6
Thops schreef: vr 31 dec 2021, 20:00 Lol ja daar zat ik ook al aan te denken, moeten even kijken. Even een goede handmaler kopen.
Ik heb een aantal kleine "Marmite" potjes opgespaard, daar kan ik als ik een paar dagen weg ga voldoende maalsel in meenemen dat dan redelijk vers blijft tot ik het gebruik. Zo is het medenemen van een extra maler niet per se nodig.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino