Re: "Ekte " Cappuccino kopjes met schotel

11
bobbee schreef:
cremalover schreef:
bobbee schreef: vr 21 jan 2022, 09:22 Ik ga echt geen DE onder mijn Londonium zetten. Dat rijmt gewoon niet.
Douwe Egberts is een oud holllands merk.Mosa is goede kwaliteit.Ik zie het probleem niet.Londinium bestaat net 10 jaar.
Tsja, het is slechts mijn beleving. Ik krijg niet het gevoel dat DE aansluit bij mijn beleving van goede koffie. Bij Londinium krijg ik dat wel. Vandaar.
Verder prima kopjes hoor! Heb ze ook weleens gehad.
Ik begrijp Bobbee. De combinatie Douwe en Bob roept bij mij ook een sterke mate van onwelgevalligheid op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Re:

12
gilleko B. schreef: za 22 jan 2022, 12:06De combinatie Douwe en Bob roept bij mij ook een sterke mate van onwelgevalligheid op.
Ja, is die eigenlijk al aangeklaagd ergens voor?

Straks is het in de popmuziek net als op de lagere scholen en naschoolse opvang, uitsluitend vrouwelijke werknemers om rechtszaken te voorkomen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Re:

13
fransg schreef:
gilleko B. schreef: za 22 jan 2022, 12:06De combinatie Douwe en Bob roept bij mij ook een sterke mate van onwelgevalligheid op.
Ja, is die eigenlijk al aangeklaagd ergens voor?

Straks is het in de popmuziek net als op de lagere scholen en naschoolse opvang, uitsluitend vrouwelijke werknemers om rechtszaken te voorkomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Re: "Ekte " Cappuccino kopjes met schotel

14
Je bedoelt niet gender neutrale mensen? Plassen doe ik staand omdat het kan. Weet niet of dat nog wel mag...

Een cappuccino kopje is het cappuccino kopje. Maar als die een mooi, zacht en vertederend gevoel opwekt, is die dan nog steeds het.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re:

15
bobbee schreef: za 22 jan 2022, 12:27 Je bedoelt niet gender neutrale mensen? Plassen doe ik staand omdat het kan. Weet niet of dat nog wel mag...

Een cappuccino kopje is het cappuccino kopje. Maar als die een mooi, zacht en vertederend gevoel opwekt, is die dan nog steeds het.
Gender neutraal.... Please dont go there :evil:

Om even terug te springen naar het topic: Schitterende kopjes! Ga hier heel veel plezier van beleven!
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
Bijlagen