Komt van Aliexpress.
Ik heb 26,11 eur betaald.
Mag weg voor 20 euro. Is zo goed als nieuw.

Hee, die ken ik. Ben je er op uitgekeken?bobbee schreef:Level tamper. Werkt prima.
Komt van Aliexpress.
Ik heb 26,11 eur betaald.
Mag weg voor 20 euro. Is zo goed als nieuw.
Ik wil meer koffiespullen dan onze ruimte aan kan. Moet dus selectief zijn. Vandaag liggen er bij Tiramisu mooie nieuwe handvatten en knoppen voor me klaar. Die nemen geen extra ruimte inbobbee schreef:Ik hou het bij mijn Reg Barber tamper. Ben toch meer van de normale tamper en die RB tamper heb ik gekregen van mijn paar jaar geleden overleden schoonmoeder.
En daarbij, ik heb teveel koffie spullen dus ruimte maken.

Een traditionele tamper vind ik veel mooier maar wegens een onvrijwillig gebrek aan een vaste hand werkt een level tamper beter voor mij.bobbee schreef:De RB is mooi en stamt nog uit de tijd dat RB de enige leverancier was van kwaliteit tamper. Dat is nu wel anders, de aliexpress tampers zijn minstens zo goed.
Deze level tamper is ook echt wel mooi. Ik merk dat ik gewoon liever zelf recht tamp met een basic tamper ipv iets indruk. Denk omdat ik dat al jaren zo doe.
Voor de Pavoni heb ik ook zo'n level tamper maar ook daar pak ik liever de normale tamper, die is van dirossi.

Terug naar “Te koop aangeboden”