Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers

182
Maar die muziek is niet van Exception, die is van Earth & Fire!
Dit vond ik ook een goed nummer.
En wat waren we trots op die band: de toetsenist en één van de gitaristen (broers) kwamen uit mijn geboortedorp waar ik toen ook nog woonde. Ja het is wat als je puber bent.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

185
Dirk Jan schreef:Maar die muziek is niet van Exception, die is van Earth & Fire!
Dit vond ik ook een goed nummer.
En wat waren we trots op die band: de toetsenist en één van de gitaristen (broers) kwamen uit mijn geboortedorp waar ik toen ook nog woonde. Ja het is wat als je puber bent.
Klopt maar Rick van der Linden speelt hier volgens mij op orgel.

Afbeelding

187
Hier ook lekker orgeltje!

https://youtu.be/zfpSn7ZYC0A

Ontdek Binkbeats. De Nederlandsche multi-instrumentalist, componist die de Royal Albert Hall in 2015 uitverkocht met zijn unieke talent om digitale, elektronische muziek met grote precisie na te bootsen door analoge geluiden.
Hij kreeg wereldwijde aandacht toen hij voor het eerst met zijn Beats Unraveled-serie online kwam (youtube!) maar hierboven deel ik iets van zijn on-the-fly spelen. BINKBEATS’ futuristische jazz workout "Little Nerves" in een samenwerking met Niels Broos. Moddervet als je het mij vraagt!
Leuk ook om te melden dat hij ook een muzikale samenwerkingen deed met de eerder hier voorbij gekomen Japanse beat-maestro DJ Krush!
Ja, dat is wel even wat anders dan lil'pauper Kleine of Rapper Boefje met mattie Alibi waar we minder trots op kunnen zijn als muzikaal geïnteresseerde Nederlanders. :D

Enjoy!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!