Re: Koffiepuck compost

12
HanR schreef: wo 09 mar 2022, 11:07 Misschien een handje Neutronenkorrels erbij?
Er zat een zakje wormenvoeder bij, maar dat heb ik niet opengemaakt, mogelijk waren dat die korrels wel. Ze moeten het maar even doen met de koffiepucks en de vers gesneden groenten die overbleven van (voor) het koken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

15
Joste schreef: vr 11 mar 2022, 16:56 Hoe gaat het met de turbopieren?
Ik heb beide emmers die al redelijk vol zaten samengevoegd in een emmer waar ik anders 20kg groene bonen in kwijt kan, dus ze kunnen weer even vooruit met elkaar. Ze houden niet van licht dus wurmen niet aan de oppervlakte. Ik gooi dagelijks wat koffiepucks en mooi groente/fruit afval (netjes klein gesneden zodat ze zich niet verslikken) erbij.
Ik hoor geen klachten
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

19
Nu begreep ik van mijn vrouw dat koffiepucks ook heel goed zijn voor je haar. Als je het af en toe door je haar masseert, wat laat intrekken en daarna weer uitspoelt schijnt het de haargroei te bevorderen...
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon