Re: Weber Key
231Indie Go Go...het andere kickstarter ding.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Heb het idee dat het hele 'lastige bestelproces' ook onderdeel is van de marketing/succes. In het geval van Weber ben ik niet zeker; een grootschalige productie opzetten kost nu eenmaal geld en de naamsbekendheid was er al. Maar bij merken als Kafatek en ook de Niche en Lagom P100; de count-down klok, uitdaging om er tussen te komen en het bevredigende gevoel als het eindelijk gelukt is zorgen ervoor dat mensen het van de daken willen schreeuwen en gelijkertijd mee willen delen hoe fantastisch het product en de klantenservice zijn terwijl de eerste ervaring vaak nog plaats moet vinden.gilleko B. schreef: za 26 mar 2022, 07:02 Hoe een bestelling en koop van een koffie molen ingewikkeld gemaakt kan worden. Kan toegevoegd worden aan de roze krokodil van Cremalover.
️
Klopt alleen bij Weber ontbreekt het een beetje aan goede communicatie. Het gevoel wat ik heb bij weber is arrogantie.fransg schreef: za 26 mar 2022, 10:05 Ik denk dat je gelijk hebt. Die opwinding, mooi 'bij de eersten' te kunnen horen, het verheugen erop, dan melden dat-ie er al bijna aankomt etc.
Dat is ook wat geld waard.
Je weet dat Douglas Weber een Apple-adept is hé? Er komen weinig posts voorbij uit het Weber-kamp dat het niet even zijdelings genoemd wordt dat Douglas een ex-medewerker is van het Apple design team.gilleko B. schreef: za 26 mar 2022, 12:08 Klopt, voorheen hele rijen voor Applestores om er zeker van te zijn die nieuwe slimme telefoon van Apple te bemachtigen. Zegt wel wat over een deel van die Apple-gebruikers
️
Ja Lynn Weber en Apple. Ik ken de de connectie. De aaibaarheidsfactor is van Apple meegenomen.Ypuh schreef:Je weet dat Douglas Weber een Apple-adept is hé? Er komen weinig posts voorbij uit het Weber-kamp dat het niet even zijdelings genoemd wordt dat Douglas een ex-medewerker is van het Apple design team.gilleko B. schreef: za 26 mar 2022, 12:08 Klopt, voorheen hele rijen voor Applestores om er zeker van te zijn die nieuwe slimme telefoon van Apple te bemachtigen. Zegt wel wat over een deel van die Apple-gebruikers
️
Terug naar “Koffiemolens & malers”