De molen staat nog op mp dus het zou zomaar kunnen. Daarnaast hebben maar 3 mensen, waaronder ikzelf, het ding bij de favorieten gezet.
Ik ben benieuwd! En dan zal ik waarschijnlijk weer twijfelen. Zal ik of zal ik niet.
Re: gespot
2112Ik vind het ook altijd de grootste afknappers, heb er idd meteen geen interesse meer in.fransg schreef: wo 18 mei 2022, 22:09Had ik laatst met iets anders op MP, iemand had meer geboden, ook best.Madencio schreef: wo 18 mei 2022, 21:49meeste verkopers komen dan toch nog terug met: 'vorige koper had toch geen interesse...'
Daarna "die koper moest afzeggen vanwege corona, wil jij 'm?"
Nou nee.
Aangezien je gewoon een E6 hebt staan, zou ik het eerlijk gezegd niet doen. Tenzij je hem idd voor minder kunt krijgen, 400-500 euro max. Maar ik snap natuurlijk dat je er enthousiast van wordt.omeCo schreef: De molen staat nog op mp dus het zou zomaar kunnen. Daarnaast hebben maar 3 mensen, waaronder ikzelf, het ding bij de favorieten gezet.
Ik ben benieuwd! En dan zal ik waarschijnlijk weer twijfelen. Zal ik of zal ik niet.
Vectis / Lagom 01
2113Het prijsverschil met een nieuwe is dan wel klein hoor…
https://www.vanpommeren.nl/eureka-olymp ... t-titanium
Wel nog maar 1 beschikbaar

2114Ik denk dat ik toe ben aan iets nieuws (lees tweedehands). Dat heb ik soms. Heel raar 
Maar ik ben blij dat ik vanmiddag m’n hand op de knip heb weten te houden!

Maar ik ben blij dat ik vanmiddag m’n hand op de knip heb weten te houden!
2115Had ik gezien. En ben het met je eens dat het verschil te klein is.Joeyvn schreef:Het prijsverschil met een nieuwe is dan wel klein hoor…
2116Ik heb de molen er nog steeds naast. Maalsel is erg goed van kwaliteit, bij heel fijn malen statische klompvorming. Ja voor € 195 meer een geheel nieuwe, daar zou ik dan niet lang over nadenken. Die op MP veel te duur. Hij is vervangen door de Atom en nu heb je ook de Helios.
️

2117Sterker nog, je zou van Pommeren kunnen bellen en vragen wat de uiterste prijs is. Hij wordt waarschijnlijk niet meer verkocht voor een volledige mep.
(Ik zou hem ook niet meer kopen)

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
2118Je zou hem zelf niet meer kopen maar stel je hebt een E6 (zoals ik dus), zou je het dan doen ? Zet je dan een stap vooruit? Daar gaat het mij om. Ik hoef niet voorop te lopen met mijn apparatuur maar als ik iets vervang wil ik wel weer een stap vooruit zetten.bobbee schreef:Sterker nog, je zou van Pommeren kunnen bellen en vragen wat de uiterste prijs is. Hij wordt waarschijnlijk niet meer verkocht voor een volledige mep.
2119Weet ik niet. Ik ken de E6 niet van eigen gebruik.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
2120Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!