Re: gespot

2131
ErikvW schreef:
fuel schreef: zo 22 mei 2022, 23:01 Net nog even terug gekeken maar begin 2019 had ik voor mijn Strega Top AL 1399 euro betaald (nieuw). Net goud dat espresso spul :D . Mooi toch
Afbeelding
De vorige Strega is verkocht voor 900, deze voor 1.100. Beide bedragen ben ik achter gekomen omdat de advertenties van MP werden afgehaald, nadat er via prive-berichten een deal overeen was gekomen. Ik heb daarna de verkopers respectvol benaderd voor informatie. Wel erg jammer, met name van die van 900 euro, waar ik een bod van 850 op had staan keurig in de "openbaarheid".
Daarom moet je ook nooit bieden op de advertentie maar contact opnemen met de verkoper en onderhandelen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

2132
bobbee schreef:
ErikvW schreef:
fuel schreef: zo 22 mei 2022, 23:01 Net nog even terug gekeken maar begin 2019 had ik voor mijn Strega Top AL 1399 euro betaald (nieuw). Net goud dat espresso spul :D . Mooi toch
Afbeelding
De vorige Strega is verkocht voor 900, deze voor 1.100. Beide bedragen ben ik achter gekomen omdat de advertenties van MP werden afgehaald, nadat er via prive-berichten een deal overeen was gekomen. Ik heb daarna de verkopers respectvol benaderd voor informatie. Wel erg jammer, met name van die van 900 euro, waar ik een bod van 850 op had staan keurig in de "openbaarheid".
Daarom moet je ook nooit bieden op de advertentie maar contact opnemen met de verkoper en onderhandelen.
Ik rommel best vaak wat op mp. Ik bied wel openbaar maar ga altijd met de verkoper in gesprek. Dan krijg je een beetje een band en dat helpt soms bij de ‘gunning’.
Als ik zelf wat verkoop laat ik soms andere geïnteresseerden weten hoe de vlag erbij hangt. Soms levert dat weer een beter bod op.
Leuk hoor!

2136
Is Fiorenzato.
Erg nieuw en degelijk dat wel.
Voor het geld of €100,- meer zou het niet mijn keuze zijn.
Je koopt er ook een Mahlkonig 30es varia, een Compak E8, Mazzer Robur! Of nieuwe Olympus Voor.

2139
fransg schreef: do 26 mei 2022, 18:37 Als jij een bod hebt gedaan dat is geaccepteerd, dan is je eraan houden het devies.
Vind ik.
Wel nadat ik de maler in het echt heb gezien etc. Nog tips waar ik op kan letten bij de bezichtiging?
Vectis / Lagom 01